Då va det redan onsdag kväll..


Nu sitter jag äntligen i soffan ny duschad, mätt & belåten..
Har jobbat sen åtta i morrse, stackars Söffet har feber & fått
ryggskott så jobbade hela dagen både i dag å igår..men det
blir pengar å det är ju alltid bra..har förbannat ont i fötterna bara,
nu är det inte bara knäna som gör ont nu har fötterna börjat värka..
Behöver inlägg!! men ni förstår det är kö på sjukhuset...har dom
tänkt att mina knän ska gå sönder eller jag inte ska kunna gå mer
för att jag ska få komma in?! man kan ju undra...är sjukt jobbigt detta..

Micke sitter här & kikar på hockey å äter chips...jag va sjukt nära
att köpa med mig en ben and jerrys med mig hem, stannade på
oxen på vägen hem för Micke va tvungen att ha chips..gick förbi
godiset å alltihop duktiga mig..nu får jag allt spara mig till helgen =P
Blir så mycket provsmakningar på jobbet ju, har testat å bakat lite nya
saker å då måste man ju lixom prova om det blev bra..........
I går skulle jag skära upp kärleksmums å det blev ju massa kanter
osv över..dom hamnade i min mage eklart =P






Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhhh jag vill se magen om den vuxit ju. Lillmalpe kommer bli supersöt, mkt sötare än de där korten du har fått fram på den där sidan hahaha =P haha oj vad du måste tycka det är jobbigt på jobbet att du måste provsmaka allt =P hihi

2010-03-24 @ 20:07:32
Postat av: Anonym

ja får ta kort snart igen å lägga upp :) rör sej för fullt nu där inne..=) hahahahah ja de hoppas jag verkligen den blir...:D jo de e lite jobbigt me alla provsmakningar =p Man kan ju lixom inte låta bli när de står framme...på ett sätt va de bra med en chef som man inte fick smaka nått för, för då höll man ju sig ifrån allt sött. hur gåre för dej nu när daniel e borta?

2010-03-25 @ 10:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0