Babyproffsen.


När jag slutade jobbet åkte jag & Micke till skövde.
va på babyproffsen & kikade =) Gud va mycket fint det finns...
Dyrt allt är bara, fanns en "elektrisk" gunga eller hur man ska förklara
med alla möjliga tillbörigheter...den spela musik, gungade, vibrerade
å fan vet allt...kostade dock nästan tre tusen å va jätte liten..
Bebisen kanske kan ha den ett halv år ett år...men klart man
blir ju sugen på att köpa allt sånt där :P
Hittade en jätte fin barnvagn av märket Emmaljunga.
Super snygg! köpte dock inget idag..kikade bara runt
lite...så man vet priser åså! men det lutar åt den vagnen =)

Hittade massa söta kläder med..åå vad jag vill shoppa :D
Tycker inte det finns mkt fint på lindex åsånt..
Kläder med pippi långstrump å annan skit är det värsta
jag vet..lite stil får det allt va...haha..
Klart de kan få va disney figurer på åsånt ...vissa sådana
kan va söta men endel blir bara för mycket...


Typ den till vänster, ett exempel på bebis kläder som jag inte
gillar...den till höger är super fin tycker jag!

  

Ne nu måste jag fixa mig lite, har precis tagit en dusch
ska hämta Josephine & Knodden runt sex. Ska till buffalo
och käka hamburgare buffé =) något nytt dom börjat med.
Man får plocka ihop sin egna hamburgare...äta så mycker man orkar.
det gillar vi! Jag uppdaterar senare om det var något att ha =)

Kommentarer
Postat av: Miia - There´s no place like home

Grattis till halvtid! =)



Förstår att shoppingsuget är större än vanligt nu. Det finns ju så mycket fint till de små liven! Jag är också inne på den stilen av barnkläder som du. Stilrent men samtidigt lite sött!



Hoppas ni haft en mysig kväll på Buffalo! Kraaam

2010-03-10 @ 20:42:14
URL: http://theresnoplacelikehome.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Tackar =) ja nu går tiden undan! ja det finns såå mycket fint..men måste ju vänta lite tills den lille kommit med så man vet könet :) ja precis stilrent men sött..tycker inte om när det blir för mkt skrikiga färger å klotter.. =P Kram tebax!

2010-03-10 @ 20:56:34
Postat av: My

Hehe* Jag har båda dom bodysarna, Lundemyr står det busunge på istället för sötnos, till min lille Skrutt :) Dock är Amandus superfin i den med lille Skutt, färgerna är klockrena på honom.

Men alla är vi olika. Tycker att barn ska ha färgglada kläder så länge dom är barn. Mer inspirerande :)

2010-03-10 @ 23:40:56
URL: http://mizzbruise.blogspot.com
Postat av: Anonym

jo alla har ju olika smak, å absolut färgglatt är fint men vissa tycker jag är för mycket, svårt att förklara hur jag menar =p typ om det blir en tjej, så tycker inte jag kläder med massa prinsessor å hästar på är fint. Men självklart är det fint med rosa å nått tryck på åsådär. kram på dej

2010-03-11 @ 11:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0