ååå va segt..


Hej på er!

Varit vaken sen åtta i vanlig ordning, Marre har varit här på frukost.
Kom nyss hem från oxen handlat potatis & grejjer, ska ta tag i disken strax.
Börjar jobba kl ett idag sååå segt...sitta hemma å vänta bara...
Förut tränade jag ju jämt innan jobbet då känns det som man hunnit
med nått iaf, men det går ju inte nu...jävla skitknän!!!!!!!!!
Känner mig handikappad..

Micke kommer hem vid tolv så tänkte ha lunch klar..
Måste ju får i mig nått innan jag börjar med.
Ska göra ungstekt lax med potatis, sallad & sås.
Jag brukar göra en kall sås som är jätte lätt å super god.

Gräddfil med lite majonäs i, sen blanda i hackad rödlök,
pressa i lite citron, citronpeppar & sen i med löjrom. Gött!




Jaja jobbar iaf till sex i kväll...vet inte vad som sker sen,
Micke ska träna & hjälpa Henke att flytta så han ser man väl
inte röken av..i morrn jobbar jag eftermidda igen! blä.

Hade gott =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0