Vilket väder...


Snacka om ångest inför jobbet kl ett....usch..ny bikini har jag med när
ska jag inviga den?! när det är fint då jobbar ja när jag e ledig då
är de fasiken molnigt..vill sola & bada!!!! färgen är som bortblåst
å nu är man en blekfis igen. Hoppas verkligen det är fint till midsommar
för ja e leeeeeeedig...fredag,lördag & söndag! LYX. Vet dock ej vad
som sker, måste va första midsommar någonsin man ej planerat nånting....
Men jag & Micke kommer nog på nått!!! söffet har frågat om vi ska med å
tälta..dock kommer jag inte ihåg vart? är bara vädret fint så är jag nöjd =)

Jag har tvättat denna soliga morgon...kl elva är det dax för barnmorskebesök
å sen ska jag väl hinna med lite käk innan jobbet med.

Igår var Sophia&Johanna här...grillade, satt ute på balkongen & pratade
i flera timmar..sen gick vi in å åt jordgubbar med glass...mums!
Jag tog mig en carlsbergsalkoholfria å sophia & johanna fick vin =))

Den här fina blomman fick jag av dom, söt :)









Ne dax att fixa i ordning sig! ha en super bra dag i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0