Torsdag


Jaaaa vad har jag gjort i dagens...jobbat, handlat, städat
& varit på sista föräldrargrupps träffen, fick träffa en BVC sköterska,
som prata lite om träffarna vi kommer ha när bebisarna kommit åså.
Fick även se en film om amning..kändes lite löjlig faktiskt.....
Detaljerat om hur bebisen ska suga hur man ska "ge" bröst vårtan
osv...är väl ioförsej väldigt viktigt men det blev lite mycket :P

När jag kom hem så hade även älsklingen kommit hem,
käkade köttsoppa & pannkakor. Hur gött som helst..
Skulle gått ut & gått med Söffet vid halv sju så har suttit
här som förestenad å väntat =P men nu ringde damen,
hennes tele hade dött å hon hade ej kommit hem fören nu.

Så nån promenad blev det ikke så har tagit en dusch ist,
ska tända lite ljus i detta rugg väder..Micke är å tränar
så han kommer väl hem runt nio. Ska nog allt äta lite gött
ikväll :P kexchoklad till mig & ostbågar till Micke!!!

I morgon jobbar jag till två sen blir det studenfirande för Emil.
Jösses vad längesen det känns som man tog studenten...
Men vilken dag! eller hela veckan va ju super...det tråkiga
är ju att vips så är dagen över...sååå är det.

hade gött

Minnen!









Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ett läckert kort på mig slängde du in i bildmixen också =P haha! Ja dessa tre år sedan studenten har gått äckligt fort! Skrämmande egentligen =P

2010-06-10 @ 21:40:46
URL: http://elinbouveng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0