Söndag


Hohoooo!

Helgen har varit bra...i går slutade jag kl två sen låg jag ute
& solade till klockan 5..Micke var duktig & rensade ogräs å fixa =)
På kvällen kom Henke & Nader, grillade. Satt ute på balkongen och
tjöta och senare gick jag & la mig å såg en film medans herrarna
fortsatte att dricka öl..


Idag var det visst lite molnigt? hade tänkt att sola hela dagen
men har lite annat som måste göras oxå så man får la passa
på när det inte e sol =)) ska åka & kika på utemöbler sen bla.

Just nu sitter jag & kikar runt på internet, försöker få lite
insperation hur jag ska "bädda" skruttens säng...vi målade
den i fredas blev så fint så =) vad ska man ha för färg på
spjälskyddet osv? ska man kanske ha himmelsäng? hmm..

Det här va ju himskans snyggt i hop, men om man ska ha nån
annan färg på påslakanet sen så kanske det blir svårt att
matcha spjälskyddet, tex om det blir en tjej å man köper nått
rosaaktigt påslakan senare..nån som vet nån bra affär eller internet
sida man hittar fina påslakan osv till sängen? kom gärna med tips!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0