Skön dag=)


Solen tittar fram & genast blir man på kanon humör..
Jobbade till sex, va lite segt, helst hade jag velat ligga ute å sola :D:D
Efter jobbet åkte jag hem till Gika & grillade med henne å Terese..
Marinerad kyckling filé, sååå gott..med grekisk sallad & tzatsiki till!
Spelade en omgång monopol efter maten, i dag gick det fortare,
jag hade så jädra tur hele tin, hade hur mkt pengar som helst å
dom dyraste gatorna med hotell på =P sååå jag vann överlägset ;)
Dom körde en omgång till å jag åkte hem nyss, har tagit en dusch
nu...ska lägga mig i sängen sen å kika lite på teve, kommer slockna
snabbt i dag känns det som...ska upp tidigt i morrn med!



Jobbar till halv tre i morgon sen är det fullt upp, ska till fotoaffären
å framkalla endel bilder, har massa ramar här så ska fixa i ordning
kort på mig & Micke, å även på familjen å kompisar..sen ska jag
handla massa gott till kvällen, hem & städa, ser ut som kriget här..
Kl sex så kommer Johanna & Söffet på middag..ska grilla å även
fixa i ordning nån mumsig efterätt :) mys! <3

Nee ska nog ta & blåsa håret å sen kanske krypa ner :)

Puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0