Shoppat :)


Jösses vad dagen har gått fort!

Började jobba åtta i morrse, timmarna sprang iväg & kl ett slutade jag.
Åkte hem & käkade å bytte om osv..Söffet & lilla Nova kom å hämtade mig
sen plockade vi upp Jessika & drog till Skövde.

Hittade endel faktiskt :)

Två par byxor till skrutten..nu har jag en "bas garderob".
Det enda jag ska köpa är mössa.. sen får man ju massa kläder
när den kommit, & roligare att köpa mer med när man vet könet :)



Ett par snygga skor hittade jag!



Ett par mamma shorts, behövs nu när sommarn är här! satt perfekt :)



En bikini lyckades jag hitta med =)



Även Sophia & Jessica hittade endel =) va både i stan & på maxi.
Fika gjorde vi oxå, himla trevligt! stängde kl sju så vi hann med
endel affärer...kom hem för en halvtimme sen har precis tagit en dusch
ska smörja in mig & ta på mig mjukisarna å lägga mig i soffan framför
teven tänkte jag!

Hoppas ni oxå haft en bra start på veckan!

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0