SATC.




Kom nyligen hem från skövde, jag, Marre & Josse åkte dit i eftermiddags.
Va på maxi & bytte mina skor, kärringa hade skickat med mig fel
storlek hem!! lagom irriterande. Sen gick vi & satte oss på ett fik i regnet.
Mysigt ändå att sitta ute, hade ju tak & filtar :)

Kl sex började bion, helt okej men inte alls som jag tänkt.
Ettan va sååå mycket bättre...hade hoppats på att det
skulle hända lite mer...fälla en tår åsådär :) ne, ska inte
säga för mycket för er som ej sett den än!

Nu har jag iaf precis tagit en dusch...är sååå mätt förövrigt...
Blev både godis & popcorn :P men jag slog banne mig inte
Josse som käka upp en stor popcorn =) den va stor kan jag lova.

Ne ska kryp ner i sängen & kika lite på
teve innan jag stänger mina blå!

I morrn ringer klockan igen.....tjoho





Kommentarer
Postat av: Anni

Tackar:)

Ne man kan ju tyvärr inte knipa igen när bebis vill ut. Även om man skulle vilja.=)

Ja det har gått undan med alla 3 förlossningarna,men med Hampus gick det verkligen fort. Jag har haft turen att slippa ligga och plågas i flera flera timmar. Får hoppas du får någorlunda snabb förlossning.

Kram

2010-06-10 @ 16:06:11
URL: http://inredninglitenochstor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0