pöser..


Jösses vad mätt jag är..legat i soffan & kikat på wallander...ätit godis!
Det är sol ute men både jag & älsklingen var skit sega så vi drog å hyrde
film..kan inte minnas senast jag var på åkes å hyrde film, nu när det är
sommar så ligger man nästan aldrig inne ju =) I morrse så var jag ute å
gick, va på oxen å köpte med mig nybakat bröd hem. Mums! Höll på att
bli attackerad flera gånger av alla måsjävlar...dom flög precis över huvudet!
Efter frukost & dusch åkte vi till babyproffsen för andra gången denna helg..
Köpte sköt bordet :) eller Mickes mamma betalade ju..tusen tack! supernöjd.
Vagnen å täckena å det har jag inte gjort i ordning på riktigt än men bilder kommer :)
Va även på jysk å köpte utemöbler till balkongen som vi aldrig hunnit med =P
Ett litet runt bord å två stolar...lagom stort :)

Haha glömde berätta att polisen ringde mig i torsdags,
ja hejsan är det Malin.
ööhm aa?
Jaaa, vi har fått en anmälan här om att eran hund
har attackerat en brevbärare.
öö jag har ingen hund?
polisen harklar sig. Har du inte?!
Bor du inte på madlycke vägen ?!
Ne ja har flyttat.

Haha, men då kom jag på....det bor en annan Malin Pettersson
på madlycke vägen, vi fick fel el räkningar i bland...å hon har en hund...
och varken hon eller hunden är väl som dom ska....
Iaf så verkade polisen tycka de va skit pinsamt å bad så hemskt mkt
om ursäkt =P undra om han fick tag i den riktiga Malin!

Jaaaaja....sitter å klickar runt lite nu...beställt nappar till skrutten.
Beställde ett pack för nån månad sen, men lurad blev jag nog..
för det har ej kommit några nappar å smart som jag är raderade jag
bekräftelse mejlet..dom kanske kom bort på posten? enligt Micke
måste jag  gjort något fel så nu var vi inne på en annan sida å
så fick han kolla så det blev rätt =P dom skulle komma inom tre dagar =)



Så söta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0