Kräfta.nu


Har varit ledig hela dagen :) åkte till barnmorskan vid halv elva i morrse.
Lyssna på hjärtat, mätte , tog blodprover osv. Hon kände även efter om
bebisen lagt sig till rätta, å visst hade min duktiga skrutt gjort de =) jepp
huvudet låg neråt =) hon hjälpte mej även att känna själv så jag fick
känna huvudet :D frågade även barnmorskan vad hon tror det är för kön,
och hon tror på en kille. Det gör jag med...men än får vi inte veta! =)

Efter barnmorskebesöket åkte jag till Gika, suttit och solat heeela dagen,
med coccos olja (inte magen e klart) ååå jävlar vad det tog...är precis
knallröd på näsan & bröstet..jösses vad Gika skrattade åt mig =P
Har varit helt underbart i solen, har suttit & ätit jordgubbar, druckit kaffe,
käkat sallad & läst tidningar.
En helt underbar dag!



 

   

Är ännu rödare än vad som syns på bilden kan ja lova!!! haha.



Vi låg & stekte ända till kl fem, sen drog vi ner till ekudden och mötte
Söffet & Nikki, Mario & hon blev kära direkt =P pussades å lekte som tokar.
Gick till en liten strand så dom fick bada...men då hände nått som inte får hända.
Mario hoppar på Nikki bakifrån å börja jucka för glatta livet....å Nikki har precis
börjat löpa...vi tänkte att de går bra vi håller koll på dom å Gika trodde inte
Mario riktigt fattat de här med att pöka än...fel vi hade..så jag fick kuta ut i vattnet
å gapa för fullt så att han hoppa av =P så nu får vi hoppas på det bästa!!!!!
Att de inte hann bakas några bullar....





Dom är så himla fina vovvarna!!

Har precis tagit en snabb dusch & smörjt mej med after sun. Hann bara träffa
Micke en snabbis, han skulle i väg & träna nu. Själv ska jag inte göra så mkt!

I morrn är det freeeeeeeeedag :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0