I morrn är det ny vecka igen!


Helgerna går alldeles för fort =/ I natt åker hjärtat till Norge igen
och tomt & ensamt blir det...usch!


Idag vart vädret bra till slut =) när Micke vaknat så drog vi iväg
& kikade på utemöbler, behöver både till balkong & trädgården.
Inte billigt inte..men till balkongen tänkte vi bara köpa ett litet med
två stolar till, å hittade ett jätte fint, inte så jätte dyrt häller!
Så ska åka tillbaka till helgen när Micke kommer, å köpa det.
Sen var vi iväg å köpte blommlådor & blommor..Micke fick skruva
fast lådorna, jag planterade & kors i taket det blev bra...
himskans fint det blev va? =) rosa små blommor & sen vita
blommor, som är klätterblommor så dom kommer hänga ner fint sen!



Plockade även blommor hos Gika häromdagen som står här & luktar gött =)



Annars så har vi bara varit ute i solen Micke har rensat mer ogräs
och jag har suttit & solat =P käkade jordgubbar med grädde förut oxå!



Nu har jag precis ätit kexchoklad....två st till&med...
Känns som magen ska spricka..har ju inte haft nått direkt sug
under graviditeten på nått speciellt..men den senaste tiden har
jag varit grymt sugen på kexchoklad, ist för lösgodis som jag
alltid brukar köpa på helgen så köper jag bara kexchoklad nu...
Willys har 5 för 25 & oxen har fyra för tjugo...=P
Sen om det är pga att jag är gravid eller bara har en kexchoklad
period, det vet ja ej =) smakar himla bra iaf!!!

Nu ska jag gosa lite med min älskling!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0