Härlig dag...


Jobbade bara till ett sen kom Elin & Petra å hennes lille pojk
å fikade med mig, va super längesen Elin va här å hälsa på!
Efter fika åkte jag & Elin hem till mig, satt ute å solade ett par
timmar...stekte på bra! åkte å mötte Söffet på blomsteraffären
i ullervad...hon ska nämligen hjälpa mig att plantera en massa
i morgon kväll så vi köpte blommor =) kommer bli super fint,
rabatten vid ingången är verkligen katastrof, död ros å en ful gran m.m!

Sen åkte vi å handlade en massa gott, Gika kom hem oxå sen
starta vi grillen, va riktigt gött me grillat må ja säga =)
Skjutsade Elin till Robban för en stund sen, ska nog borsta gaddarna
å sen krypa ner i sängen å kika på teve...blev suuper seg helt plötsligt.

I morgon börjar ja ett så hinner sola lite innan det är nice =)

Puss










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0