Gravid vecka 34.


Barnet är väl medveten om förvärkarna, men det tycks inte vara obehagligt på något sätt.
Huden har antagit en mer rosa ton genom inlagring av underhudsfett, vid denna tidpunkt kan
barnet utan vidare överleva utanför livmodern. Nu reagerar barnet olika på mammas,
pappas/partners samt främmande personers röster.




Jahaaa då var det tisdag redan =) i går jobbade jag sen hade jag en massa kaffe gäster här =)
Trevligt så..sen på kvällen åkte jag hem till Terese & spelade monopol med henne & Gika.
Terese åkte ut först sen satt jag & Gika i timmar å spelade..tog ju aldrig slut! kl elva gav vi upp
å sket it =P Båda hade massa hotell så vi satt bara å bytte pengar hele tin! mysig kväll!

Idag börjar jag jobba halv två, seeegt. Så vet inte vad jag ska göra innan riktigt,
Är ju fint väder så man kunde ju ta en promenad men är super lat i da så tror ja skippart!



Dom här fina ljuslyktorna kom Söffet förbi med i går, jag hade ju tittat
på sånna på hemtex men när jag skulle köpa dom var dom slut :(
Men sen hade Sophia vart i skövde & hittat dom där...gullig som hon är
köpte hon med dom till mig =)

Neee nu ska jag plocka ur diskmaskinen!

Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0