Dålig uppdatering...


men ja gör inte så möe förutom å jobbar å när man väl är
ledig vill man va ute å inte sitta vid datorn =)

kanoners väder i da med...men inget sol & bad för mej :(
Ska till barnmorskan kl elva, prata om hur jag vill ha förlossningen,
skriva om hur graviditet varit åsen lyssna på hjärta ta blodprov
å allt de där man gör varenda gång..går in i vecka 36 idag :)

Sen börjar ja jobba kl ett....seeeeeegt...nu är det jobbigt för mina
fötter :P dom blir såå svullna i värmen...å värker! jobbar hela denna
vecka å nästa, fast då blir det kortare dagar + att det är min sista vecka =)
för sen kan bebis komma närsom..å kan va skönt å va hemma...
man ska ju tydligen ladda upp med kolhydrater så jag har tänkt att
ligga o solen å blir brun å fet! (are) =)


nu ska ja måla ett sista lager nagellack sen platta till min kaluffs!
tänkte ta en sväng förbi en blomsteraffär innan sjukan, har nog
blivit beroende av blommor!

fick nått konstigt logginlägg på face dock borttaget sen men vet inte
va syftet var riktigt..

jajaa så är det.

ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Malpe blommästaren! ;)



Vad flummar du om med logginlägg som togs bort? From who, and what? :)

2010-06-29 @ 15:32:00
URL: http://elinbouveng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0