Brr


Usch vad kallt det är!!! ge mig värme tack..sommar! inte höst väder..
Jobbade till två idag sen var jag & Micke iväg å köpte en matta,
va på tiden att det blev gjort...blev riktigt bra =)
Har legat i sängen & degat en sväng nu..micke kollar på fotboll, jag
tröttna så satte mig här..ska bara myspysa ikväll, åka ut sen å köpa
mat & godis till kvällen! är grymt sugen på kebab rulle =)

I går firade vi Emil som tog studenten, fick massa god mat, fika
osv =) slutade med att alla blev sket fulla. Rätt kul & va nykter
och bara titta på =) roande det med...hahaha...så mycket utkastare
som han hade måste va rekord...det kom utkastare ta mig fan
heeeela tiden...sen när dom sjungt klart å alla bara, puuuh skönt...
så dök nästa gäng upp =P haha.


Börjar micke bli full redan ? :P







  Snygg tröja han fick på sig :)

 



HAHAHAHAH denna bild är sååååå snygg =)





Svärmor är på lyret =P

 









Sen blev endel trötta & somna ;)



Dom sista bilderna tog Micke då hade jag åkt hem för länge
sen & lagt mig =P fanns ännu mer kort men det spårade ur
i slutet på kameran haha..lyckad fest iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0