Baby proffsen =)


Idag har jag varit ledig så i morrse åkte jag & Micke å hämtade våran
efterlängtade barn vagn..=) såå nöjd verkligen! passade på att köpa
påslakan till vagn & säng även täcke kudde osv..kom på att de kanske
blir för varmt med täcke mitt i sommarn? så ska köpa filtar med..
fanns bra "luftiga" filtar att köpa..köpte även en speldosa, med mumintrollen =P
Eftersom påslakanet va med mumintrollen så matcha det perfekt..
Matchade även tapeten =P haha. Micke bara sucka åt mej när jag
gick runt å packa på mej grejjer =P nu är det mesta klart..
Skötbord ska Mickes mamma köpa å vi hittade ett i dag, som man
sätter över badkaret...verkade himla smidigt, å så tar de inte sån plats.

Så nu hela eftermiddagen har jag tvättat täcke kuddar lakan å hela
köret. Såå mysigt att få bädda i ordning sängen å sätta upp speldosan
å allt :) nu vill jag att dom sista veckorna ska gå fort !!!

Ska ta kort sen när jag fått i ordning på grejjerna ja köpt, så ni får
se vagnen å sängen å det =)

Annars i da hade jag tänkt att sola..är ju fasen kallt ute...blåser!
Känns som jag börjar bli sjuk me, halsen svider som tusan.
Vi hade tänkt att sätta oss på någon mysig uteservering i kväll
å käka men skippar det, det får bli färdig grillad kyckling å
potatis sallad här hemma!! å massa mys framför teven.

Hoppas ni andra får en bra fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0