Vecka 40


Dååå går ja in i vecka 40 nu då...alltså 39 fulla veckor + 1 dag.
92 % av alla barn föds mellan vecka 38-42. Sjuukt pirrigt nu. :)

Idag har det varit sool helt underbart om jag får säga mitt!
Jag hämtade Josephine redan kl tio i morrse, handlade med oss
fika och åkte ut till vristulven..badat, solat, läst tidningar, fikat
och även sovit har vi gjort :P underbar dag! låg där ända till
kl fyra så nu har man fått lite färg igen =) När jag kom hem
städade jag sen blev det en dusch och en hårinpackning på det.
Målat naglarna oxå...himla fint! Har precis käkat, blev pasta med
en wook röra: bacon, paprika, champinjoner, zucchini, soltorkade
tomater å parmesan/vitlök creme fraiche.
Blev riktigt gött!

Ska göra fruktsallad sen tänkte jag, med färska jordgubbar & grejer.
Micke & jag har godis förbud tills freda :P vi ska inte äta nått sött.
(fuskade på stranden men det räknas inte) såå fruktsallad som kvällsgott
får det bli =)

Ne ska ta å föna håret nu.

Pussåhej!



Kommentarer
Postat av: Anni

Hörde att du fått en liten pojke! Stort grattis och hoppas allt gick bra!

Kramar

2010-07-29 @ 12:02:00
URL: http://inredninglitenochstor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0