V 39


Sååå här får ni en bild :) nu blir jag nog inte större ?!



Besöket hos barnmorskan gick bra, dock har den lille fortfarande inte fixerat
sig. Men har tydligen ingen större betydelse, huvudsaken är att den ligger med
huvudet neråt och det har den ju gjort länge. Den har sjunkit ner i bäckenet oxå
men ej "fastnat" och det brukar bebisen ha gjort vid detta laget spec när man är
föstföderska. Men barnmorskan sa att jag antagligen har ett stort / brett bäcken.
Eftersom den som sagt sjunkit ner men ändå inte fastnat..skönt att veta att man
inte har för trångt bäcken iaf :) därimot om vattnet skulle gå så måste ja lägga mig
ner bums! är jag på stan tex å vattnet går så måste jag lägga mig på gatan...
jösses...för navelsträngen kan åka framför huvudet och det skulle tydligen inte va bra..
Så då måste jag åka till bb å ligga ner i baksätet. Nu brukar ju inte vattnet gå mitt
på stan som i filmer kanske men man vet ju aldrig :P haha.

Annars nu på kvälls kvisten så har jag varit nere å druckit lite kaffe hos Gika.
Tog även en promenad till stan å svängde in på åkes å köpte lite gött till kvällen.
Va skönt med en promenad, har precis tagit en dusch nu, ska börja me tacosen
strax :) hungrig! sen blir det bara film å mys resten av kvällen :)

Hoppas ni får en bra fredags kväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så stor magen blivit <3 Det här kommer du fixa galant lilla du. Tänker på er en massa och lycka till är nog bäst att önska redan nu för det kan ju ske när som nu :) MYYYYYS!!



Många stoooora kramar!

2010-07-23 @ 19:27:36
URL: http://elinbouveng.blogg.se/
Postat av: Alexsandra- 3-barnsmamma

åååh, så fint!! Lycka till när de är dags!

2010-07-24 @ 17:01:04
URL: http://alexsandraas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0