Söndag igen =(


seeeegt...

I går kväll var vi hos mamma & pappa...satt ute till sent..åt grillat, chokladtårta
med grädde & jordgubbar åsen plockades det fram godis å blandades groggar.
Helt underbart att man kan sitta ute så länge...när jag & Micke kom hem kikade vi
på en film...ja låg å pustade å frustade å höll på att bli tokig i värmen...såååååå
fruktansvärt varmt i sovrummet..inga kläder inge täcke, låg som en utfläkt val,
fick ta is i papper å badda mej själv i pannan =P så i morrse när vi vaknade åkte
vi till skövde...svängde in på biltema & köpte en liten fläkt man kan ställa breve
sängen...tak fläkten har gått sönder. Så nu kommer jag nog kunna somna lättare!

Efter det så åkte vi & kikade på när Mickes systers barn spela fotbolls match.
Sen blev det käk på Maxi innan vi åkte hem till stan igen! sen har vi inte gjort
så mycket jag har vart sketa trött hela dagen!

Nu på kvällskvisten har jag suttit i telefonkö i typ 1 timme till sjukvårdsupplysningen.
Fick en jädra stöt förut av bröd rosten...så blev orolig om bebisen blev påverkad av det.
Den rörde sig inte hur mycket jag än buffade...så började bli riktigt rädd..tillslut
kom jag fram...å det var ju som jag trodde från början ingen fara..om inte jag själv
blev rejält påverkad så har inte bebisen märkt av nått...en sån liten stöt skulle inte
vara någon fara....å typ 10 minuter efter jag lagt på sparka h*n hej vilt igen!

Neee...ska lägga mig i sängen nu å kika på teve. Micke åker till Norge i natt =/
Men sista veckan han jobbar ute sen ska han jobba hemma =) sen är det
sista jobb veckan för mig...tjoho! hoppas på fint väder sen så man bara kan
götta sig på stranden, mamma å pappa har oxå snart semester så då kan ja
hänga ute i jutaviken hos dom =) funderar på att åka till göteborg med, hälsa
på syrran. Ena syrran fick jag ju träffa igår iaf...å älskade Noel!!!

Är han inte världens sötaste..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0