sjuk...igen


Heeeje!

Förlåt för min dåliga uppdatering...

Har mått sådär i helgen igen...början i söndas natt...vaknade upp av den värsta
huvudvärk jag någonsin varit med om. När jag satte mig upp ur sängen trodde jag
seriöst att huvudet skulle "åka" av....typ. Huvud värken fortsatte hela morgonen
och hela dagen. Låg som en död sill i sängen å svetten rann å huvudet dunkade.
Ingen matlust..orka knappt gå på toa för varje gång jag skulle resa mig upp blev
smärtan outhärlig. I morrse va huvudvärken kvar så jag ringde min barnmorska som
tyckte jag skulle komma in å ta blodtryck osv, så det inte var havandeskapsförgiftning,
ett syptom på det är svår huvudvärk. Micke jobbade ej i dag som tur va så han åkte med,
hade nog inte varit så säkert för mig att köra. Iaf, allt såg bra ut blodtryck bra, å inget
protein i pinket...därimot var bebisen hjärtljud väldigt höga å dom vägrade gå ner så
jag å micke fick gå en sväng, satte oss å käka en glass sen fick vi komma tillbaka och
då hade det som tur va börjat slå som vanligt igen :) har legat i sängen hela dagen i dag med
men nu är det mycket bättre, kan böja huvudet å kolla ner det kunde jag inte ens i går :(

Har tagit en dusch nu, väntar på soffi propp, ska ut en sväng så jag får lite luft
och nått i magen. Solen skiner usch min första dag på ledigheten jag å söffet skulle
åka å bada i dag...nått som jag bara hunnit med EN jävla gång i sommar...å så har jag
mått såhär...förjäkla otur ...men det blir fler fina dagar får vi hoppas =)

hade gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0