riktig sommar...


...Ja nu ska man verkligen inte klaga, så här borde hela sommaren vara!
Kom nyss hem från sandviken, åkte dit efter jobbet å mötte älsklingen, lillk,
Linda & hennes kompis. Badade för första gången i år, urgött i vattnet ju!
Micke låg mest & klaga över att han mådde dåligt å ville hem å se på fotbollen..
En annan älskar att sola & bada, min kära man tröttnar efter fem minuter =P
jajaaa nu är vi hemma å han kikar på fotboll å jag har precis duschat.

I går kväll var vi på buffalo med Lillk & Anssi, käkade mat, tjöta skit
å dom drack öl eklart. Nästan så det rann ur munnen på mig...det finns
inget som slår en iskall öl en varm sommardag. Såå fruktansvärt gott..
Så är det bara..meeen jag drack cola & kaffe, helt okej det med ;)
Sen gick vi till Mumma, träffa söta Söffet å gänget oxå...efter ett tag kände
jag att det var dax för mig att åka hem, skulle ju jobba idag. Kollade på
nån film när jag kom hem, somna sent va ju så fruktansvärt varmt ju!

För övrigt börjar jag känna stress inför namnet på bebisen...
Fyra veckor kvar å jag å micke är inte överens om nått.
Han säger att jag får bestämma killnamn (förutom Milo) så får
han bestämma tjej namn. I så fall blir det Oliwer & Wilma.
Är lite osäker på Wilma alltså...ni är ganska många som läser
så ge mej råd! har ni några andra förslag?

Ne nu ska jag ta mej ett glas iskall cola dör av törst här..
Kl halv sju ska vi hem till mamma & pappa...grilla åsådär.
Pappsen fyllde år häromdagen, har köpt en grillram & en
sketa snygg tshirt...blir finnemang tror jaa!

Hadeeeeee

kort från igår.











Kommentarer
Postat av: Alexsandra- snart 3-barnsmamma

Oliwer heter min son så de håller jag med om att de är ett fin fint namn! Men de andra kan jag hålla med dig om att de är inte så förtjusande.. Men å andra sidan när bebisen väl har kommit ut så kommer ni se vad den ska heta :)de finns ju så mycket namn.. gå in på sidan svenskanamn.se där står ju även betydelsen.. :)

2010-07-03 @ 17:44:58
URL: http://alexsandraas.blogspot.com
Postat av: Anonym

Ni är så himla fina! <3

2010-07-03 @ 22:06:50
URL: http://elinbouveng.blogg.se/
Postat av: Miia - There´s no place like home

Haha, är det möjligen oss ni tittar på på den sista bilden?



Jag tycker att både Oliwer & Wilma är superfina namn! Inte helt vanliga, men inte heller några ovanliga namn. Låter bra tycker jag! =)

2010-07-03 @ 22:25:41
URL: http://theresnoplacelikehome.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0