Måndag


Heello!

Måndag igen, vad har ja gjort idag? drack en kaffe med Gika i morrse
sen blev det en promenix på det...skönt att gå ut & gå när det är svalare.
Vid halv tre mötte jag Söffet & Johanna så tog vi en fika..alltid lika trevligt
att träffa godingarna! gick en sväng på stan me...va på foto affären och
framkallade svart vita kort som ja har satt upp i ramar å hängt i trappan,
blev skit bra...köpte även en sån där värme kudde på hälsokost affären.
Tänkte att det kan va bra när man får värkar, även när man har mensvärk
å sånt så är det ju skönt med en sån!

Nu har jag och älsklingen precis ätit, grillade kyckling! det var gött det..
Ska väl sätta mig i soffan snart å slappa...kika på en film sen som började
halv tio..i morgon hoppas jag på sol! I så fall ska jag å Josephine åka och bada =)

Hade gott allesammans!

Det här kortet framkallade jag bland annat..blev himla fint!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0