Hellooo


Måndag igen, nu när man e ledig så spelar dagarna inte så stor roll :)
I dag var mamma, pappa & faster här på fika. Sen drog jag ner till stan
ock käkade lunch me Josephine, efter maten drog vi upp till hennes mamma
å pappa. Satt å degade lite sen hämtade Söffet mig å så plockade vi upp Hans
och drog till Skövde. Sophia ska på bröllop på lörda så vi leta klänningar som
tokar...slutade med att de blev en midje kjol å en tubtop, jätte snyggt!
Käkade på donken å nu kom jag precis hem...yrade runt i varenda affär
i skövde...va på maxi oxå. Själv köpte jag ett par mjukis byxor, ett vanligt
vitt linne, en duschkräm (ny doft å då kan ja inte låta bli att köpa, haha)
en buddah å två lila ljuslyktor från indiska. Mycket nöjd! köpte blockljus till
mina ljuslyktor i vardagsrummet med.

Nu ska jag inte göra så mycket, Micke är å tränar. Får bli en film sen :)

Händer i morrn då? tar dagen som den kommer...wohoo det här med att
inte behöva ställa klockan är ju heeelt underbart :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej. Då får jag hoppas den är så bra som du säger då :) Har ej hunnit komma så långt i den än men verkar ju helt ok.



Fina ljuslyktor! :)

2010-07-21 @ 18:30:11
URL: http://elinbouveng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0