Fredag


....Måste väl slänga in ett inlägg så ni vet att jag lever =)
Ingen bebis än häller, 9 dagar kvar till beräknat...räknar med
att gå över några dagar men man kan aldrig veta ;) kan komma
när som. Mamma, pappa å släkten vill den ska komma nu så jag
och Micke kan hänga med till Öland. Dom bokat stuga där 9 augusti.
Jag har förklarat för min kära mor att för det första kommer jag säkert
gå över tiden, och sen kanske man är helt slut å vill va hemma första
tiden vad vet jag. Men dom skulle absolut boka en extra stuga ifall
vi ska med =P ioförsej hänger vi med kommer jag ju få hjälp och
kunna vila om ja vill de för jag vet en som inte kommer släppa bebisen
en sekund ;) neee som sagt svårt att veta nu om man kommer orka.
Kommer bebisen....typ i dag...så vem vet då kanske man hänger med!
Men jag tror den är rätt nöjd där inne...såå det dröjer nog!

Jaaaaa det är väl det ända jag har i mitt huvud nu...bebisen. Förlossningen...
osv...det är så nära så man tänker på det varje dag. Har ni sett livet på bb
som går på onsdagar?! jag o Micke kollade på de...å herregud den rödhåriga
tjejen...hon va ju helt tokig...å det var precis i början av förlossningen, smärtan
skulle bara bli värre men hon hade redan gett upp. Jösses...sen såg jag på
unga mödrar när en tjej födde å hon va öppen lika mkt som den här tjejen
som vråla å bad för sitt liv. Men hon satt å andades lugnt å stilla, kunde prata
och allting..så verkar va olika hur man upplever smärtan, eller så har man olika
ont endel kanske har de värre? nee sådan panik som den där tjejen hade hoppas
jag verkligen inte att jag får!!

Jaja till nått annat =) igår så var Mickes kompis Robin å hans tjej i stan.
Vi åkte till Skövde och käkade på Mangos, helt underbar mat där ju!
Jag käkade grillad fläskfilé fylld med champinjoner, fetaost, zucchini & paprika,
med klyft potatis & tatsiki.
Micke åt nån grillplanka med fläskfilé, oxfilé, kyckling,
vitlöksfrästa grönsaker, tzatsiki & grillsås.
Super gott var det! Satt och tjöta
och hade det trevligt, när vi kom hem blev det en film & choklad i sängen! mys :)

Idag då...vaknade i vanlig ordning när Micke gick upp halv sju..har gjort det hela
veckan typ..pigg & alert. Somnade om runt halv åtta och vaknade nio. Har plockat
i ordning lite här gjort ordning på tvätten och nu ska jag äntligen äta frukost, håller
på att dö av hunger!!! Ska till barnmorskan kvart över elva. Sista besöket, om jag nu
inte går över tiden för mycket. Sen ska jag nog inte göra så mycket..riktigt film väder!
Dubbla avsnitt av 16 and pregnat & unga mödrar, så ja har nått att glo på sen :P
Ikväll ska vi äta tacos iaf :) va skit längesen (trot eller ej) det har ju varit så varmt
så mkt matlagning har det inte blivit..mest grillat isåfall, och ute mat!

Ne nu ska jag käka, tänkte lagt upp en sista magbild med på kanon kulan,
men sitter bara i morgon rock å orkar inte klä på mig å ta kort..kan fixa
det sen eller i morgon! ni får en bild på min frulle ist, mackor & youghurt!




Haha den här bilden tog jag för några veckor sen, snygga fossingar va?
För tusan inget mellanrum mellan tåna!!!! såå feta. Jaja jag ska va glad
att dom blev vätskefyllda ist för ansiktet eller nått sånt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0