Bläää


Vilket väder...usch ge mig sol & värme igen! det ända som är jobbigt
med värmen är att det blir svettigt på nätterna med det är det värt..
Jag som hade hoppats på att ligga på beachen varenda dag nu innan
den lille tittar ut. Har ju för tusan varit en kanon sommar men nu när man
är ledig ska det minsann regna. Vi får hålla tummarna för bättre väder!!!

I går så va det ju kasst väder då med...låg inne & glodde film å hade
allmänt tråkigt. Åkte hem till Josephine vid tre tiden, där blev det glass
i sängen å skräckis. Mys! Åkte hem framåt kvällen då kom Linda & Christian.
Grillade fläskfilé, halloumiost (sjukt gott att grilla, testa om ni en gjort!), majs,
och till det hade vi potatis/rotfruktsgratäng, sallad med soltorkade tomater
och massa annat gött + en hemmgjord kall sås med fetaost & vitlök.
Vi åt tills vi storkna, mmm så gött det var! Sen satt vi och tjöta och hade
trevligt ända till klockan nästan var ett..glodde på teve en sväng i sängen
sen sten somnade jag, sovit som en gud. Vaknade nyss, ska gå in å
pussa Micke godmorgon tänkte ja! Göra ordning lite mumsig frukost.
Sen antar jag att det får bli film hela dagen, vad ska man annars göra?

Grillmästarn håller koll på köttet!



Micke smög till sig en öl...hmm



=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0