Söndag igen.


God morgon alla bakfulla. 90 % iaf!

Själv e man pigg eller pigg & pigg men inte bakis iaf...
Lite seg e jag eftersom Micke ringde kvart i tre i att å ville
bli hämtad i kylan, snäll som ja e gick jag upp ur min varma säng
å tog bilen ner till stan...sen kunde jag inte somna förens fem i morrse.

Helgen har varit bra, i fredas va jag hemma hos mamma & pappa med
hela familjen samlad eftersom systrarna va hemma. Käkade gott
å tjötade...och i går åkte jag hem till dom igen, mamma & pappa skulle
på thai boxning så jag anna & lisa lagade god mat köpte en massa godis,
kollade film och bara hade mysigt!

Nu har jag precis vaknat kan ju inte somna om trots att jag är trött.
Ska göra mej en stor god frukost för sen e det dax för träning.
Måste bara kika på melroce först :P så jag & marre drar la ner vid
halv elva...ska bli skönt att röra lite på sig får hoppas jag piggnar till.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0