Onsdag.


Hejsan hoppsan...

Ledig idag, va upp vid åtta å käkade frukost sen ner till sjukhuset snabbt
och på hemvägen stannade jag & Marre på din bostad å sa upp min lägenhet..
sicken tur ja hade med...ja skulle egentligen va ute sista april med eftersom
de va en helg dag så har jag hela helgen på mig åxå att flytta å städa,
tredje maj ska ja lämna nycklarna...behövde verkligen dom dagarna eftersom vi
får flytta in första maj i huset...himla tur =) Förhoppningsvis kanske vi får flytta in
lite tidigare om dom e klara...måste tapetsera innan med..men de hinner man väl på en helg?

Efter det blev det hem till Gika, har ju inte varit i hennes hus än..jätte fint å mega stort!
Träffade hennes två valpar med...riktigt söta :) mycket bus&gos!

Nu har jag precis käkat lite lunch, skink snitzel med fullkornscoscos, champinjonsås,
stekta champinjoner & sallad till det.
Fasen va gott det blev :)

Vet inte riktigt vad ja ska hitta på nu ska träna men det är inte fören halv sex..
Är sugen på att gotta mig ikväll med en stor åkes påse eller en ben and jerrys half baked
vore inte fel :) är faktiskt ganska duktig å moffar inte så på vecko dagarna som förr,
nån gång måste man väl få unna sig :P en bra film vore nice med...nån som vill sällskapa?

Ne om man ska ta tag i disken kanske..

Kramar

Kommentarer
Postat av: Catherine

Grattis till radhuset, skoj för er! :)

2010-01-27 @ 16:16:20
Postat av: Anonym

tack så mycket :)

2010-01-27 @ 16:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0