Nu händer det grejjer.


Go morgon eller förmiddag.

Själv har jag varit vaken sen åtta, kom nyss hem från ett pass på gymmet.
Härligt att börja dagen med en stor god frukost sen iväg & svettas lite!
Precis tagit en dusch å lagt hårinpackning som ja ska tvätta ur om en stund..

Nu ska jag väl inte göra så mkt, slappa lite sen äta nått till lunch åsen
iväg till jobbet kl 13. Värdelös tid att börja på...bläää. Börjar hällre tidigt..

Förövrigt så ska jag & Micke flytta 1 maj. Va & tittade på ett radhus (svampen, högelid)
i söndags, jätte sött litet hus. När man kommer in är det en hall sen är det en trappa upp
åsen ligger allt på övervåningen. 2 sovrum, vardagsrum, toalett & kök. Precis lagom stort!

Även en stor balkong :) såå gött + uteplats!!! underbart att kunna grilla i sommar å
ligga i trädgården & sola...ååå vad ja längtar!
 tapeterna va katastrof så det måste ordnas
(rött i vardagsrummet & GRÖNT i sovrummet, :S) annars va allt i okej skick.

Ny diskmaskin
fanns, även tvättmaskin + torktumlare.
Har massa bilder i huvudet hur jag vill ha det..kommer
bli såå mysigt när man e klar! vill köpa massa nytt, bla ny säng e ett måste.
Nytt köksbord osv..och eftersom jag har världens snällaste pappa så kommer han
tapetsera & fixa allt sånt =) perfekt.

Nu händer det grejjer & ingen är gladare än jag.


Kommentarer
Postat av: jessica

va kul:) dom radhusen kollade vi också på innan vi köpte denna lägenheten:) har för mig de är kallhyra va?? eller minns ja fel??

2010-01-27 @ 19:47:07
URL: http://jessisdesign.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja de e kallhyra, så hyran blir typ 5500 med elen. lagom pris ändå tycker ja!

2010-01-29 @ 14:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0