Göttmos.


Det är måndagskväll! och denna dag, trot eller ej har gått snabbt!

Jobbade åtta till ett, det gick väl ioförsej inte jätte snabbt.
Efter jobbet va jag på banken & sen åkte jag å Marre till willys
& storhandlade. Lagade mat när jag kom hem å det blev super gott,
börjar allt lära mej det här med att laga mat =)

Sen betalade jag räkningar så nu är det gjort..är extremt pank denna månad
pga thailansresan, å självklart kommer sånna räkningar man inte vill ska komma.
Tex radiotjänst. 519 jävla kroner..för att få se på tv?! rena rånet.

Nu kom jag precis hem från nautilus, körde 20 min snabb power walk,
sprang 20 min & 20 min på crosstrainern + en halv timmes abs. Nu är jag helt slut!
Ska göra i ordning lite gröt & en smörgås sen bara slappa i soffan.. I morgon börjar
jag inte fören ett, så det blir gymmet med Marre på morgonen. Gött att hinna med något
innan man börjar. Annars sitter man bara å väntar på att kl ska gå..

Ha en fortsatt bra kväll.

Puss&kram!



   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0