Fredaaaaaag =)



åå va skönt det känns med fredag...veckan har varit seg!
Igår kom iaf världens underbaraste hem, lyxade till de med tacos,
naturgodis & ostbågar (tillmicke).

Ska snart iväg på möte här..spännande! Sen ska jag & Micke äta
lunch på stan & klockan ett börjar jag jobba...:(

Efter jobbet ikväll ska vi hem till Mickes mamma & äta..mums!
I morgon jobbar jag till tre sen på kvällen ska jag & Micke till skövde
för att se snabba cash, boken e ju grymt bra..kommer säkert bli besviken
på filmen för böckerna brukar juu va bättre så är det ju.
Om inte annat så är det ju en riktig snygging man kommer glo på i filmen =P haha.
Efter bion vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på det återstår att se.

Nu ska jag klä på mig å sminka mig lite snabbt sen åka iväg.

Ha en mysig fredag!

ÄLSKAR DIG.



Kommentarer
Postat av: Catherine

vilken go semesterbild! :)

2010-01-22 @ 22:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0