Vinterland.


Idag är det soligt & fint ute, sjukt mkt snö dock.

Igår skulle ju ja bara va hemma med Marre men blev lite rastlös så
efter lite funderingar åkte vi med Micke till Gottan&Lina.
Jag skrev att dom plogad igen flera bilar här utanför ni vet...
Även våran bil va inplogad nu!!! ja äger ju för helvete ingen snöskyffel
hur har dom tänkt att vi ska få loss bilen?! Fattar fan inget....

Gottan hämtade oss iaf som tur va..va ett gäng som kikade melodifestivalen
åsådär..mkt trevligt! kl tolv drog alla till björnes, jag tog en taxi hem & sov ist =)
Nu på morgon kvisten har jag slängt in lite tvätt å nu kom jag precis hem från
en promenad med Gika, hon va rätt bakis så stackarn behövde lite frisk vinter luft =)

Micke ligger & sover fortf...vet inte vad jag ska hitta på nu...ska hem till Gika
en sväng sen å kika film åsådär. Äta söndags gott får det nog bli med =)


       

      


                   



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0