Våran Skrutt <3


Idag har jag & Micke varit på ultraljud & sett våran lille skrutt för första gången.
Rörde sig som en galning där inne så de va svårt för barnmorskan att ta mått =P
Livlig liten prick :) allt såg jätte bra ut & jag blev beräknad att föda den 2 augusti,
datumet som min barnmorska hade satt va 31 juli så de va ju nära :)



Anledningen till att de varit lite "hysch hysch" om min graviditet är jobbet.
Aziz har pratat om att sälja & jag ville vänta tills allt va klart och på
månda börjar våran nya chef & både jag å Sophia har jobben kvar, jätte skönt!
har gått med en klump i magen länge..jaja ni alla vet ju säkert redan om
detta, det är ju trots allt Mariestad..folk visste nästan innan jag visste det själv..,typ =P
Att jag är med barn alltså inte att ströget e sålt..


Hur som helst för er som undrar mår jag toppen, är i vecka 18 nu och illamåendet
är borta, likaså tröttheten...har inte fått nån "bebiskula" än direkt ser bara fet ut :)
mest brösten som gått upp i vikt herrejösses...ja ska aldrig mer säga att jag vill
ha större bröst det kan jag lova...Jaja snart kommer la magen, pang! det går fort nu.
Nu är jag iaf hos Marre, har fikat kladdkaka&kaffe. Ska till jobbet kl två
på möte med söff å frankie..prata lite schema åsådär..
I kväll ska jag till Mormor på middag, hon fyller år...Lisa är i stan med :) MYS.
Ne dax att va lite social!
Hade gott.
Här är magen i vecka 17, litet "put" kan man allt se :)




Lilla hjärtat <3




Marre hade bakat egen kladdkaka, smaka mkt bra =)

Kommentarer
Postat av: elin

Äntligen är det ingen hemlis längre :) ja en liten kula var det allt på magen, inte stor men åh så söööt <3

2010-02-26 @ 13:57:48
Postat av: Catherine

"har gått med en klump i magen länge."

eeh ja du är gravid? haha ;) grattis igen, fan va skoj!

2010-02-26 @ 14:43:36
Postat av: Anonym

grattis grattis!

2010-02-26 @ 17:02:56
Postat av: jessica

Fan va skoj, stort grattis till er:)

2010-02-26 @ 20:28:01
URL: http://jessisdesign.blogg.se/
Postat av: Malpe

Tack så mycket :)

2010-02-27 @ 16:51:50
Postat av: Angie

Jätte roligt! :) All lycka!

2010-03-01 @ 14:57:20
URL: http://angieliscious.blogg.se/
Postat av: Alexsandra

Gulligt & Grattis! :)

2010-03-08 @ 18:52:39
URL: http://www.alexsandraas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0