Lördag =))


hallååå.

Då var det helg igen...

Igår hände inte många knop Micke drog till lillk på middag & alkohol.
Jag hade ont i huvudet & va skit seg så jag stannade hemma i soffan
med en påse godis & en skål vindruvor. Marre kom över en sväng sen
gick jag i deck HALV TIO. Gammel kärring eller vad va det du sa märt...
Haha ja jösses rolig fredag =))

Idag har jag jobbat i vanlig ordning, handlade en massa gött efter jobbet
å nu på kvällskvisten slängde jag i hop en taco paj med massa gött till.
Fasen va lyckad den blev! perfecto!

Nu har jag & micke sett en film vette tusan vad man ska göra resten av kvällen?
Hon är ju för fasiken bara sju...har lust med en promenad med frågan e om
micke har det...han va inte liiiiiite full i natt när han kom hem...herregud...

Ne, dax att plocka fram lite godis =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0