Lever ni?


Hej gullungar!!

Lever ni i snökaoset??

Jösses amalia..när jag vakna i morrse hade ja sådan lust att lägga mig igen.
Men, bara att bita i det sura & knalla ut å borsta av bilen å puttra iväg till jobbet.
När jag & Sophia gjort klart alla mackor står vi å tittar ut...oj, det kommer nog
inga folk ida, där står vi med 78 mackor,  massa semlor & tårta..ops..



aziz kom vid elva efter att fått kämpa från skövde i en å en halv timme :P
Han drack en kaffe suckade å åkte tillbaka hem till skövde. Så jag å söff
har stått där å glott halva dagen :P stängde två timmar tidigare, så kl två gick vi hem.

När jag skulle köra hem så va de fan kaos kom ju ingen vart...sen undrar jag va
det är för JÄVLA IDIOT som plogar här uppe i madlyckan kan någon svara mig på de?
Han/hon har plogat upp all snö sådär nu så man inte kan parkera vid vägen
(har även plogat igen två bilar så dom sitter fast) även grusparkeringen ja brukar
stå på e täckt me snö å ja gör inte om det misstaget att försöka köra över snön
det lyckades inte så bra sist! ja undrar va i helvete han tänker med?! han skottar in
bilarna å inga bilar kan ta sej in eller ut från parkeringen...i morrn borde ja ställa
kl på sex å stå redo här ute när han kommer.

Jaja nu sitter jag här å ska försöka dra mig in i duschen. Micke ska till Gottan ikväll
själv är ja bjuden till Hans på spel & melodifestival kväll med ja tänker inte ta mej
ut i denna snö igen då fastnar jag väl med bilen nån stanns! Gika har ju även
party men det får nog bli hemma kväll med Marre som sällskap.

Ne duschen va de.

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0