Hormoner?


Igår kväll hände det något jag vet inte vad men allt, ja de blev bara för mycket.
Frustation, irritation osv...droppen kom bara helt plötsligt & tårarna bara forsade..
Vart helt hysterisk, bara grät grät & grät..kände mej som ett litet barn, micke satt
å spela vilket gjorde mig ännu mer förbannad så jag gick in i sovrummet å smällde
igen dörren..snorade ner hela kudden å hade lust att slå sönder hela lägenheten.

Behandla andra som du vill bli behandlad själv..hmm vet inte om alla vet hur de funkar.
Jag har redan lagt ner så fruktansvärt mkt tid på en sådan person i mitt liv..
det gör jag inte om, varför tänka & bry sej när man e ensam om det?

Nepp det är inte jag som förlorar påt i slutändan.

Älskar er.


Kommentarer
Postat av: eilert =P

Lilla gumman då.. Hormoner som spökar. :( Hoppas du är gladare idag och inte är sårad över vad någon dumming har gjort vad det nu är var!! Saknar dig. Kramar om

2010-02-04 @ 13:50:37
Postat av: Anonym

haha ja de spökar ordentligt ska ja säga! ne ida e de mkt bättre lite tårar som behövde komma ut :) saknar dej med! vi måste ses snart.

2010-02-04 @ 18:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0