Härliga Fredag!!


Dax för.......



Idag är det fredag såå skönt...

Jobbade bara till ett sen blev det lunch med Josephine&Märt.
Efter lunchen å privat körande på damerna så drog jag upp
till nautilus, solade&tränade. Gött va de..

Kom hem för en stund sen har duschat å kletat in mig med brun utan sol,
så är helt kletig å luktar bäver igen...brun utan sol luktar verkligen inte gött..
Meen kände att jag behövde lite färg så de borde göra susen..

Älsklingen är å tränar å i kväll blir det bara massa mys med pizza, film & godis.
I morrn är det jobb som gäller till kl tre sen har jag faktiskt ingen aning om vad som sker.

Nu ska jag springa ner till tvätten å kika om den är klar.

Ha en mysig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0