Härlig dag :)


Ja det har dagen varit, har ju vart strålande sol ute :)
Gick ju lång promenad i morrse va jätte skönt..
Inte så mkt folk ute när man går så tidigt häller..
Höll på & trilla flera gånger bara va inte sandat nånstanns
där ja gick...men ja gillar snön ändå, så länge inte bilen blir
inplogad! Va på banken med som sagt, sen betalade jag räkningar,
alltid lika skoj...har hunnit med att städa oxå...va hos gika på
kaffe & film å nu har jag å micke ätit köttsoppa & pannkakor
med klings blåbärsglass till efterätt
, sjukt gott var det.

Har diskat nu ska se bröllops fotografen strax..
Jag bara ääälskar smala sussie så hoppas denna
ska falla mig i smaken =))

I morgon jobbar jag till ett sen blir det lunch & kika i
affärer på stan med Josephine.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0