Ganska värdelös..




.....Söndag om jag får säga mitt.

Startade dagen med en promenad med Gika & hundarna.
Va skönt med kall frisk luft :) tänkte tränat men knät gör lite ont.
Fattar inte ja får perioder när de värker..men som tur är det inte
så ofta...i lördags va de hemskt när jag vaknade å skulle upp till jobbet,
kom knappt upp ur sängen...men så fort man rört lite på sig så går det
över under dagen..promenaden gick bra men vågade inte springa direkt
som ja tänkt göra på bandet..belastar väl för mkt då antar jag.

Annars har det inte hänt många knop idag...har städat för i morgon
kommer de en å tittar på lägenheten...denna äckliga lägenhet som jag
snart slipper. UNDERBART. kikat runt på internet å zappat mellan
kanalerna på teven å varit allmänt uttråkad...ne usch vilken seg dag.

Nu kom jag precis hem från Marre, varit över en sväng å tjötat skit.
Snart är det dax för varma mackor, med champinjon stuvning som Micke slängt
ihop å sen slängde jag på makrill på några, urgött med lite ost på toppen!

Hej hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0