Fruuuusen.



Då var det ny vecka igen!

Igår kväll lyckades jag skotta fram bilen med hjälp av Gika,
eftersom hon bor i hus ägde hon en snöskyffel som tur va.
Efter endel svordommar & pustande så gick det att köra
fram bilen :) sen bjöd gika på en jädra massa godis & film hemma
hos sig. Mys!

Idag har jag jobbat, slutade två då gick jag hem till Gika en sväng,
käka lunch & snackade. Gosade med vovvarna.. =)

Nu har jag precis badat, precis vad jag behövde helt stelfrusen.
Håret luktar super gott, har haft inpackning i...super bra!
La in en bild här nere på det jag använder, rekomenderar!

annars då..är fruktansvärt rastlös, träningssugen så det skriker om det.
Knäna är fortf inte bra så idag ringde jag å fick en tid hos rehab
nästa tisda. Hoppas det inte är något stort fel..dom kommer säkert
säga att jag behöver träna upp benen genom cykling styrke träning osv.
Det sa dom till söffet..men spinning är ju såååå tråkigt..vill springa!

eller så har jag något stort fel? vet en som hade precis
samma smärta i knäna som mig å det visade sej va nån lös broskbit lr
nått sånt å hon fick operera knäna..jaja nu ska ja inte tro det värsta!

Nu ska jag blåsa håret!

Puss




Dom här hårvårdsprudukterna använder jag just nu. Super bra!
Dock dyra, men prisvärda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0