Endast en vecka kvar :)


Idag är det bara en vecka kvar, ååå vad jag längtar!!!
underbartunderbart. Två saker att se fram emot...

Har precis ätit nu, fläskfilé med pommes & sås.
Orka inte göra nått avancerat så fick bli nått enkelt,    
gött var det iaf.

Sitter å äter kryptoniter nu de e ju så jädra gott.
Får så förbannat ont i tänderna bara när man tryckt i sig
en hel påse som ja typ gör. :) Micke sitter å spelar i
vanlig ordning, ska snart iväg till gottan & Lina, kika hockey.
Är väl inte det bästa jag vet men men :)

hade gott




 


Kommentarer
Postat av: elin

Är det det jag tror det är som sker om en vecka? :) ååh haha jag längtar med :) <3

2010-02-20 @ 13:04:07
Postat av: Anonym

aaa de e de :D:D hihih mys. <3

2010-02-20 @ 14:45:28
Postat av: elin

Åh så spännande :) Du måste ringa o berätta allt!! <3

2010-02-20 @ 17:03:02
Postat av: Anonym

absolut det ska jag göra :D:D

2010-02-21 @ 09:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0