Det snöar, IGEN.


Ja nu såg jag allt lite flingor utanför fönstret...det tar aldrig slut.
Marre har gjort om min blogg som ni ser, vet ej om jag vill ändra
nått mer eller om det är bra såhär...lite osäker...vad tycker ni?
Tycker allt ni kan lämna en kommentar. ok???

Idag börjar jag jobba kl tolv, söff skulle till falköping så hoppar
in en timme tidigare...SNÄLLAmig. Gud va segt, man hinner ju inte göra nått.
Blir för tidigt att äta lunch innan med, stort problem...

I går var jag hos Gika hela kvällen, vi va ute & gick kikade
film å åt chips. Trevlig afton. Micke vette tusan när han kom hem
han kollade på hockey hos Knodden. Orka kolla sport hela natten?

Jag vill träna förövrigt men knäna är fortf helt mongo.
När jag sträcker ut benen som "smäller" det till i knäna,
är värst på morgonen å när jag sitter ner länge på kvällen.
Hade ju kommit igång å springa å va så skönt att känna man
orka mer, dessutom har man nått å göra å man blir så mkt piggare
med en timmes träning om dagen. Får nöja mig med promenader
ett tag jag rör ju åtminstonde på mig.

Neee nu ska jag fylla på kaffet å vänta på att kl ska gå ;P
Blir promenad ner till jobbet med gika å hundarna, då har iaf
hunnit med nått vettigt innan.

Pussokram !

Kommentarer
Postat av: Angie

Jätte fin design tycker jag :)

2010-02-18 @ 12:03:59
URL: http://angieliscious.blogg.se/
Postat av: Anonym

Thanks :)

2010-02-18 @ 12:27:18
URL: http://marr0s.blogg.se/
Postat av: elin

Tycker det blev tjusigt :)

2010-02-18 @ 21:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0