Det slutar aldrig..



Jag tycker verkligen det är jätte mysigt med denna snö..
Den lyser upp å det blir inte de här gråa dystra vädret
som det annars brukar va i februari..när det bara regnar & regnar..

MEN kan inte den snö som ligger ligga där å resten kan stanna uppe
i himlen? I natt hade det snöat igen..gick till jobbet å det tog sin tid kan
jag lova...å inte nog med det...när jag skulle parkera förut
så hade idiotskottmannen plogat upp all snö framför parkeringen
så när jag skulle svänga in så FASTNAR jag i en snö hög..
Jag gasar & tar i allt vad jag kan men inte fan kommer jag nån vart...

Grannar börjar nyfiket kika på mig å det slutar med att en hel
flock med folk står å hjälper mig, skottar & har sig! Mickes mammas
sambo fick tillslut komma & med dragkrok så han kunde dra loss bilen..
haha, herregud...det tog sin lilla tid men tillslut så =)

Jaja annars har dagen varit prima skinka, jobbade till ett sen blev det
lunch på rhodos med älsklingen. Vart hur seg som helst efter maten &
proppmätt, men drog mig upp till gymmet ändå...tänkte att ja va tvungen
att vila en stund annars skulle jag få håll så jag solade en halvtimme, stenslockna =)

Solariumen va toppen bra tyckte jag allt. 35 kr, inte farligt dyrt häller.
Körde ett hårt pass i gymmet svetten rann & jag såg ut som en chili, härligt!
Köpt en ny sport bh med på team sportia, 199 kr, toppen ju. Dom andra jag
kollade på kostade runt 300-400. Nu behöver jag bara ett snyggt träningslinne!

Nu kom jag precis hem från willys, jag & Marre har varit där å handlat.
Ska kika film här snart, hittade även polka glass i kylen fasen va gott.......

HADE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0