Då var snart julhelgen över...


Dagen började hemma hos mormor där det
blev fika & så fick Noel sina paket eftersom han
inte va med igår!

 
 

Sen vidare till mamma & pappa där vi har varit hela dagen,
ätit julmat och så blev det lite mer julklappar!





 

Sen kom tomten, (pappa) Han hade ingen riktig tomte dräkt
så han hade sin jobbar jacka..snyggt! Noel blev rädd och gömde
sig i min famn. Sötnosen!







Tog kort på alla julklappar. Här är Oliwers!

Haklapp, tröja och en bil med djur som spelar.

 

Tröjan har gammelmormor stickat.

 

Bamsekläder och en häftig tröja från cheap monday.

 

 

Prasselbok, skallra och en vägglampa.

 

Tallrik med mugg och en "haklapps tröja"

 

 

Han fick lite mer kläder och även gossedjur som ja glömde
ta kort på. Av mig och Micke fick han en hoppgunga och
kläder!

Jag fick oxå massa fina saker!

 
 
 
 
 
 Ed hardy parfymen, sjukt god!

Micke fick oxå massa fina saker. En tröja & kock knivar av
mamma & pappa. Sen blev det en massa godis till oss båda.
Nu har vi choklad askar ett bra tag framöver kan jag lova!

Inte nog med alla dom här presenterna...när vi fikade förut
så fick jag och mina systrar varsitt kuvert med ett rim i.
Rimmet avslutades såhär: Pronto, pronto...du får kolla på ditt konto!
Mamma sa kolla nu era konton, så syrran ringde sin internetbank.
Hon säger till mig att jag ska lyssna för hon måste ha hört fel.
15 tusen kronor var har vi fått...höll på att tappa hakan!!!
Pappa köpte en ny bil för pengarna han ärvt av farmor..
Och det som blev över delade dom upp till oss.
Nu kändes våra julklappar till mamma & pappa sååå fjuttiga.
Måste hitta på något att ge dom i framtiden...något riktigt stort.
Dom har skämmt bort oss så himla mkt i alla år. Ska se till
att köpa något bra för pengarna! så det inte går till massa skit.

Kan ju inte vara annat än super nöjd över julafton och allt.
Den har varit heelt underbar!

Oliwer sover nu som en stock...han är heeelt slut efter dom
här två dagarna kan jag säga. Micke sitter och kollar på teve
men snart ska han iväg och jobba som vakt på björnes.
Lär va sjukt mkt folk ute ikväll. Måste säga att det känns skönt
att vara hemma! Ska bara mysa framför teven med godis
och dricka. Lär ju gått upp flera kilo efter dom här dagarna...=P

Ni som är ute och partajjar ha det skoj och ta de lugnt!

Pussokram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0