Tänker aldrig mer gå!!!!!!!!


Hur många mil har jag gått sen Oliwer föddes?!
Säkert 700..är så jävla trött på att gå!!!!
Går inte att gå med barnvagn ute nu..snön är
uppplogad på cykelbanan så får gå på vägen..
Vilket inte häller gick bra för helt plötsligt är
de 3 meter snö högar mitt i vägen som man måste
ta sig över. Fick LYFTA barnvagnen SJÄLV över alla
snöhögar...svetten rann å Oliwer flög upp å ner i vagnen
å va skit trött å sur men kunde inte somna.

Gick in på oxen för att handla...va så jävla sur
så blev ingen handling!!!!! jo en ynka burk med
katrinplommon puré till Oliwer..han har lite problem
med att få ut nått där bak.......

Och när jag skulle upp för backen hade jag fan lust
att lämna barnvagnen där å gå med Oliwer i famnen.
Sista biten fick jag ta av mig jackan å gå i LINNE hem.
Grannen glodde i fönstret på mej med fundersam blick.

Nu ska jag duscha!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0