Skööönt..


Oliwer skämmer fortfarande bort mig med sovmorgon.
Vakna nio idag! underbart. Åt vid halv sju sen sova han vidare.
Speciellt skönt att få sova lite längre nu när man mår som man gör.
Får hoppas han sover länge dagen efter nyårsafton med ;)
Inte för att jag ska dricka & va bakis men kan tänka mig att
man är uppe rätt länge. Får bara hoppas jag mår bättre.
Inge vidare i halsen =( När jag & Micke lagt oss igår kväll vid elva
tiden så låg jag hur länge som helst och vred å vände mig.
usch..halsen sved å det var jobbigt att svälja. Måste köpa nått
bra mot halsen, strepsil kanske funkar?

Vore ju helt jävla otroligt om jag är sjuk nyår i år igen.
Förra året var vi i Thailand och då låg både jag & Micke
magsjuka på hotellet medans Lina & Gottan va på stranden
å firade nyår. Då var man lagom nöjd =)

Detta kortet är från hotellet i Thailand. Ligger å mår skit.



Året innan de så var det iaf en toppen nyår =) den va lyckad.

 
 



Neee nu ska jag dricka mitt thé & hålla tummarna på att jag blir frisk =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0