Sjuker...


Vaknade upp med halsont i morrse. Så jag har legat i soffan i princip
hela dagen. Micke laddade hem en serie, sons of anarchy. Så det har
vi legat & glott på nästan hela dagen. Micke åkte även och handlade
till mig. Glass, honung, cola & chips. Smakade sådär med cola...
Har druckit en massa thé med honung i stället.

Får bara hoppas jag mår bättre i morgon så det inte blir värre.
Är nästan aldrig sjuk, får hoppas jag har turen den här gången oxå!

Oliwer har precis somnat, han ville inte alls sova. Legat å dratt
i lillamy (muminspeldosa). Och när han inte fick tag i henne
blev det ett jädrans liv..ja jösses =) men nu sover han iaf efter
nästan en timmes kämpande.

Jag ska fixa i ordning lite mer thé sen ska jag & Micke bädda
ner oss i soffan och fortsätta att kolla på serien.

Hoppas ni mår bättre än mig!

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas verkligen inte att du får den skiten som jag har. Krya på dej:)

2010-12-29 @ 22:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0