Segt..


Ja denna dagen har man inte gjort många knop =P
Kollat på sons of anarchy och frusit som fasiken.
Elementen funkade inte i morrse så vi fick ringa
hit en som kikade på pannan. Hade tänt ljus i
heela huset men frös ändå...brr! tillslut fick
han igång pannan å nu funkar elementen. Men fryser
fortfarande. Har tagit ett varmt bad å så har vi precis
ätit pizza....(för andra gången denna vecka) varken jag
eller Micke orkade laga något. Äsch, snart är det nytt
år så lika bra att köra onyttigt året ut =)

Ska strax lägga Oliwer...han har sovit sammanlagt
20 min på HELA dagen...jösses. Han gör allt för
att inte somna. Vad tror han att han missar lixom? :P
Jaja, han har sovit såå himla bra dom senaste
nätterna å det är ju viktigast känns det som.
Jag har fått sova som en prinsessa..skönt!

Nee ska la ge han lite käk sen stoppa han i säng.
Sen får det bli en kopp thé, lite glass å flera
avsnitt av sons of anarchy :P Riktigt bra serie!
Ska dra på mig en jädrans massa filtar med. Mys!

Vi hörs i morrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0