Saknar honom...


Saknar redan Micke..låg och tänkte mkt i går kväll, kunde inte sova.
Tänkte inte på nått speciellt, bara allt möjligt..tänkte iaf på att jag är
så otroligt lycklig över att ha Micke. Många går isär första året
av barnets liv visar en statistik. Och ja, förhållandet förändras men
bara till något posetivt tycker jag. Vårat förhållande har inte alltid
varit en dans på rosor, men nu känns det faktiskt starkare än någonsin!
Just att vi delar något så underbart tillsammans...att jag får ser hur
underbar Micke är som pappa! Jag älskar dig.






Tänk att det snart är fem månader sedan vi var på bb och
Oliwer var påväg..tiden går så fort! o tjena, ja tyckte inte alls
att jag va tjock...haha. Snyggve!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0