Så vackert!


...detta väder, är det inte helt underbart? precis såhär ska en vinter vara.
Visst ett par grader varmare skadar inte men jag klagar inte ändå :)
Ni som klagar...är det då bättre me regn & blask? nee, nu får vi en riktig
mysig jul det känner jag på mig =)




Jahaaa, vad har jag gjort idag. Tvättat en massa, bytt sängkläder, bytt
gardiner i vardagsrummet, rensat avlopp (med mickes hjälp) lagat mat
och sen har jag degat i soffan resten av dagen =) Oliwer sov i sin egna
säng nu på dagen...KORS. Den brukar annars bara duga kvällstid..

Har tagit en dusch nu & tänt massa ljus...åå så mysigt här hemma.
Nystädat, nya blommor, tända ljus & alla stakar i fönsterna. + en renbäddad
säng
..så skönt! Micke har bakat rulltårta (?!) precis..första gången han
bakat sen jag träffade honom. Den blev skit bra! så den ska vi smaska
på ikväll till ett par filmer som Micke laddat hem. Och påtal om filmer
så kikade vi på en riktigt rolig film igår kväll. Bröderna Karlsson.
Jävligt frustrerande film :P"va faaan" "men ååå" "nej" typ så satt man
å sa hela tiden..=P se den vettja!



Nee nu ska jag ta och göra något till kvällsmat..
Förbannat sugen på pizza egentligen...orkar ju inte
direkt gå till valentino o tillbaka =) lär ju pizzan va
fryst innan jag kommer hem. (har testat, gick hem från
babylon i 15 minus med en pizza)

pusss då!

Kommentarer
Postat av: lina

han är ju pappa nu så då måste han ju visa sina talanger:P

2010-12-02 @ 10:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0